دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , موزیک ویدیو جدید با کیفیت بالا

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید , موزیک ویدیو جدید با کیفیت بالا

کلمات کلیدی
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ سنتی دانلود آلبوم جدید ایرانی دانلود آلبوم جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ خاطرت جمع امیر فرجام با کیفیت 320 و 128 دانلود آهنگ جدید خاطرت جمع دانلود آهنگ جدید امیر فرجام دانلود آهنگ مصطفی فتاحی خوش به حال من با کیفیت 320 و 128 دانلود آهنگ مصطفی فتاحی خوش به حال من با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی دانلود آهنگ جدید خوش به حال من دانلود آهنگ جدید بی پولی آزاد با کیفیت 320 و 128 دانلود آهنگ جدید بی پولی آزاد با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید بی پولی دانلود آهنگ جدید آزاد دانلود آهنگ جدید حمید عسکری اسمم هنوز روته با کیفیت 320 و 128 دانلود آهنگ جدید حمید عسکری دانلود آهنگ جدید اسمم هنوز روته دانلود آهنگ اسمم هنوز روته از حمید عسکری با لینک مستقیم دانلود رپ جدید دانلود آهنگ ساسی مانکن دیگه نیستم با کیفیت 320 و 128 دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن بنام دیگه نیستم با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن دانلود آهنگ جدید دیگه نیستم متن آهنگ جدید قلبم یه جا داره سعید کرمانی دانلود آهنگ سعید کرمانی قلبم یه جا داره با لینک مستقیم
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

" آهنگ سعید کرمانی قلبم یه جا داره با دوکیفیت 320 و 128 در ادامه مطلب قابل دریافت می‎باشد "

دانلود آهنگ جدید قلبم یه جا داره از سعید کرمانی

آهنگ جدید سعید کرمانی قلبم یه جا داره

" متن و آهنگ : سعید کرمانی , تنظیم : فرشاد یزدی , میکس و مسترینگ : حامد برادران "

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی قلبم یه جا داره با لینک مستقیم و کیفیت 320

Saeid Kermani - Ghalbam Ye Ja Dare

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی قلبم یه جا داره با لینک مستقیم و کیفیت 128

Saeid Kermani - Ghalbam Ye Ja Dare

متن آهنگ قلبم یه جا داره سعید کرمانی

این اولین و آخرین باره

که یک نفر داره به من میگه آره

فقط دیگه من اونو میخوامش

چون قلب من فقط یه جا داره

واسه کسی که عاشقم باشه

کسی که عکسم همیشه همراشه

اونکه دلیل زندگیم شد باز

اونکه غم من کل غم هاشه

اونکه عشق منه بهشته منه

زنده به عشق منه

اونکه چشم منه

دنیا میدونه که سرنوشت منه

اونکه عشق منه بهشته منه

زنده به عشق منه

اونکه چشم منه

دنیا میدونه که سرنوشت منه

فرشته ی نجات من اونه

همونی که قدرمو میدونه

اونکه به من دوباره جون دادش

بدون اون فکرم گریزونه

من عاشق صداقتش هستم

اگرچه خیلی خالیه دستم

شاید براش خیلی کمم اما

از ته دل من عاشقش هستم

اونکه عشق منه بهشته منه

زنده به عشق منه

اونکه چشم منه

دنیا میدونه که سرنوشت منه

اونکه عشق منه بهشته منه

زنده به عشق منه

اونکه چشم منه

دنیا میدونه که سرنوشت منه

موزیک بان در ستاد ساماندهی ثبت شده است و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">